Rabu, 05 Juni 2013

A Poem



Stop Waiting


Previously I always adore you
I picking a flower for you
Once I was expecting you
I reserved a poem for you
But .....
I was too weak, let me stop waiting
a flower has withered
A poem has been deprecated
Leave the dreams of past
Leave in the shadow of your smile
But ....
I was too tired, so I stopped waiting
I did not love or find love a second
But ....
There's no way I'm waiting
While you remained silent ..
New steps should I traveled
Moving left your town
To accompany the faithful doubts in my town
Because, when the first step starts
I could not find you again ...

 
Berhenti Menunggu


Dahulu aku selalu memujamu
Sekuntum bunga ku petik untukmu
Dahulu aku masih mengharapmu
Seuntai puisi ku cipta untukmu
Namun.....
Aku terlalu lemah, izinkan aku berhenti menunggu
Sekuntum bunga telah layu
Seuntai puisi telah usang
Tinggalkan mimpi-mimpi masa lalu
Sisakan senyumanmu dalam bayang
Namun....
Aku terlalu lelah, hingga aku berhenti menunggu
Bukan aku tak cinta atau menemukan cinta kedua
Tetapi....
Tak mungkin aku menunggu
Sedangkan kau tetap diam membisu..
Langkah baru harus ku tempuh
Beranjak tinggalkan kotamu
Keraguan setia mengiringi hingga di kotaku
Karena, ketika langkah pertamaku mulai
Aku tak akan bisa menemukanmu lagi...



Created by,
Cynthia Ratna.N.A.

  

Tidak ada komentar:

Posting Komentar